
Jučer je u Hotelu Sarajevo održana 27. Talk In Business konferencija, na kojoj se govorilo o temi i kategoriji ”Kućna hemija i lična higijena”.
Posljednju konferenciju u ovoj godini obilježilo je i predavanje dr. Seada Bašića, experta za KAM, koji je govorio o koracima i putu ka uspjehu u FMCG industriji.
Šta je Key Account Management, modeli poslovne saradnje sa velikim kupcima, faze u procesu poslovanja sa ključnim kupcima, prepreke, segmentacija tržišta te klasifikacija kupaca, samo su neke od tema o kojima se danas govorilo u ovom izlaganju.
Pored navedene teme, svoja predavanja imali su i predstavnici BH Telecoma, Ipsosa i LRC-a, kao i domaćini, organizator konferencije InAcademy.
Konferenciji su prisustvovali predstavnici vodećih kompanija FMCG industrije, u kategoriji ”Kućna hemija i lična higijena”, koji su u interaktivnom dijelu dali i svoj doprinos i podijelili iskustva i ”probleme” sa kojima se susreću.
Zaključak sa posljednje Talk In Business konferencije je ”Samo oni koji se mijenjaju, preživljavaju”, istakao je dr. Sead Bašić.
Ipsos istraživanja
Facebook
Twitter
YouTube
RSS